Tussenstop Hong Kong

30 mei 2018 - Hong Kong Int Airport, China

zo.. hehe daar zijn we dan! Hong Kong!

Na 10,5 uur vliegen zitten we in Hong Kong. Is hier maar liefs 35 graden. Zo benauwd weer heb ik nog noooooit mee gemaakt. Vreselijk. Maar goed. We zijn er! De vlucht viel mij eigenlijk alles mee.. het opstijgen vind ik altijd eng, maar daarna ging het wel goed! Prima gegeten en erg gezellig met de hele groep! Leuke jongens en meiden!

We hebben een klein stukje  van HongKong bekeken. Maar door het weer, en aangezien ik al langer dan 24 uur niet heb geslapen zijn we terug gekeerd naar het hotel. Vanavond om 9 uur worden we weer opgehaald en vliegen we door naar Sydney! Een wat kortere blog. Want ik ga nu proberen te slapen!!

Groetjes vanuit Hongkong.

1. Monique Zeeman:
    Tof!! Slaap lekker!
  2. Monique stoop:
    30 mei 2018
    Je kan wel zeggen dat je in hongkong bent geweest!! Weltrust!
  3. Kaandorp:
    30 mei 2018
    je moeder komt net binnen ,wij gaan lekker aan de koffie.voor vanavond een goede reis.knuffel opa en oma
  4. Mark Droog:
    30 mei 2018
    Top Amy, het avontuur is begonnen! Heel veel succes en een warme groet vanuit het zonovergoten Limmen. Het lijkt hier "Up Above" Sydney wel!! ;)
  5. Baltus N:
    30 mei 2018
    Heel goede reis verder hopende niet zo warm hier is het ook warm en lekker geregend vannacht heel veel plezier en tot horends gr Opa en Oma Baltus XXXX