Alleen op reis??????

15 juli 2018 - Limmen, Nederland

soms he, dan loopt het gewoon even anders als je gehoopt had. Dan hoop je naar een prachtig land te gaan, en daar te kunnen gaan werken en het land verkennen. maar soms loopt het gewoon niet zoals je gehoopt had.

Maar geen baan kunnen vinden, dus geen inkomsten hebben maar wel een grote uitgave omdat het leven in Australië best duur kan zijn. en dat terwijl je in een auto leef. ook het leven in de auto helemaal zat zijn omdat je lichaam om een normaal bed vraagt zoveel last dat je van je rug heb..

maar we geven niet zomaar op! dus gaan we naar de stad. Cairns.                                 daar een Air bnb geboekt om weer even normaal te kunnen slapen, en even van wat 'luxe' genieten in een normaal huis.

maar dat bed hadden ze volgens mij overgenomen van centerparks 20 jaar geleden. lag zo verschrikkelijk beroerd dat je rug alleen maar meer zeer ging doen. keuken was verschrikkelijk smerig. liepen overal kleine beestjes. douchen moest nogsteeds met slippers, want overal lagen donkere haren. ik kan veel hebben hoor, en ben ook absoluut niet moeilijk. maar op een gegeven moment is het gewoon even klaar. en verlang je naar je eigen bed in Nederland.

Maar waar leid deze blog nou naar toe. best een negatief verhaal.

niks is minder waar hoor! het is hier prachtig. en geniet nog altijd van ieder moment. maar ik weet nog dat ik zei: als ik geen werk kan vinden, kan ik net zo goed weer naar huis gaan. ik wil niet al mijn spaar centjes uitgeven aan brandstof voor die auto en iedere dag een andere vieze camping. dan ga ik liever lekker aan de bak in nederland. dat stilzitten is niks voor mij. maar wil ik al terug?

goeie vraag.

ik zal hem beantwoorden.

Vanmorgen (zondag ochtend) om 6:00 landen mijn Cathay Pacific vliegtuig vanuit Cairns Australië en Honk Kong op het prachtige Schiphol Amsterdam.

Ik had mijn ticket vorige week laten omboeken en ben dus alleen onderweg geweest naar Nederland. best een hele reis. en alleen nog best wel spannend. vooral op Hong Kong. (Sorry als ik trouwens met iemand heb geappt of gebeld en mijn plannen voor aankomende week heb verteld wat natuurlijk helemaal niet waar was. maar wou dit echt even geheim houden)

Maar ik landen vanmorgen dus vroeg op Schiphol. pakte mijn Backpack van de bagageband en zocht een taxi naar Limmen. eenmaal aangekopen in limmen. ( rond een uur of 8 ) ging ik in de voortuin zitten met Guus wachten tot papa of mama Bikkel zou gaan uitlaten. meestal rond een uur of 9. maar nee. Jut en Juul hebben in de tussentijd leren uitslapen. zit je dan..

op een gegeven moment hoorde ik wat gerommel in de badkamer.. het douche raam ging open, en zo kijkt mama naar buiten. Hoi Mam. tijd niet gezien.

dikke tranen. van blijdschap natuurlijk! mams in pyjama, en paps in zijn ondergoed. geweldig.

Dus bij deze: Ik ben weer heerlijk thuis! geen heimwee gehad, niks raars mee gemaakt en er is niks gebeurd. gewoon het feit dat je geen werk kan vinden. en je het een beetje zat bent om steeds maar weer door te reizen naar weet ik veel waar.

oh, en hoe opa en oma reageerde was echt geweldig!! maar dat kan ik beter in het echt vertellen. dus als we elkaar zien. bereid je voor op verhalen :D

Bedankt voor het volgen van mijn reisblogs. hoop dat jullie het leuk vonden. ik in ieder geval wel!

Cheers, ohnee. PROOST!

Amy

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Martine:
    15 juli 2018
    Welkom thuis lieve Amy! (blij dat je weer veilig thuis bent!) dikke kus en knuffel, van de week even in het echt. Luf joe!!!
  2. Mama:
    15 juli 2018
    Nou Amy ben o zo trots op jou, je heb het wel even gedaan hè , kanjer, en wij zijn weer heel blij dat je lekker thuis bent.😍kus mama 😚
  3. Monique:
    15 juli 2018
    Welkom terug in het oude vertrouwde. Je ging op avontuur je was op avontuur en je zit vol met verhalen en ervaringen. Anders dan je hoopte, maar je hebt ze wel. Dat pakt niemand je meer af. Stoer wijf dat je bent
  4. Kaandorp:
    15 juli 2018
    Surprise, ze is weer thuis.je bent een hele ervaring rijker en wij zijn trots op je.knuffel van ons.
  5. Alice:
    15 juli 2018
    Welkom terug......je bent een hele ervaring rijker😋
  6. Monique Zeeman:
    15 juli 2018
    Wauw!! Dat had ik niet verwacht! Maar idd super tof dat je die grote reis gemaakt hebt!! Lekker slapen in je eigen bedje vannacht. Ik ga zo weer de nachtdienst in.. en morgen naar het strand. Welkom terug😘 Mo
  7. Monique stoop:
    16 juli 2018
    Jeetje amy wat een verrassing! Maar je heb het wel gedaan en zoveel gezien! Hoe gaaf! Deze ervaring nemen ze je niet meer af. We spreken wel een keer af voor de verhalen! Geniet ook maar weer lekker van het thuis zijn 😘
  8. Yvonne:
    16 juli 2018
    Hi Amy aah wat sonde van al je plannen die in duigen zijn gevallen,but always follow your heart....heerlijk weer in je eigen bed en op het thuisfront zullen ze ook blij zijn,en toch ook mooi een stuk Australie beleefd.
  9. Suzanne lute (achterbuuf):
    16 juli 2018
    Amy, een geweldig avontuur waar je nooit spijt van kunt krijgen. Stop het in je rugzak en geniet van je leven!
  10. Anouk:
    16 juli 2018
    Amy, je bent een topper! Ben zo gigantisch trots op alle dappere keuzes die je hebt gemaakt, waaronder deze!! Liefs 😘
  11. Nel Stoop-Goudsblom:
    18 juli 2018
    Amy ik hoorde het van Oma dat je weer terug was. Wat een verrassing voor iedereen en de manier waarop je in de tuin zat geweldig!! Maar je heb een machtig mooie ervaring opgedaan en wie weet wat hier nog uit voorkomt. Mooi te zien dat je zo jezelf blijf ook in zulke omstandigheden dat zegt wel ff wat over jou. ik vind je een topper!!
    groetjes Tante Nel stoop