De dag van vertrek uit het hostel

8 juni 2018 - Sydney, Australië

Nou.. daar gaan we dan! Allemaal een auto gekochte, spullen ingepakt, wasjes gedraaid en we kunnen vertrekken! Heb er enorm veel zin in! Eindelijk uit t hostel. Eindelijk je eigen dingetje. Je eigen plekje.. en als het niet je plekje is, start je de auto en rij je verder! Toch? ;)

We hebben een onwijs leuke groep, en daarom rijden we het eerste stuk gezellig met zn alle! Hoe leuk is dat. Veel te gezellig met elkaar.

We rijden naar het Noorden. Richting Brisbane Queensland. Ben onwijs benieuwd! En heb echt echt in het warme weer!! In Sydney is het vrij fris en regend het veel. Heb zelfs een trui en joggingsbroek moeten kopen, en slaap met fluffy sokken.

Heb in Queensland misschien al een baan! Met westernpaarden. In augustus gaan er veel paarden bevallen, dus dat lijkt me onwijs leuk! Is een baan van minimaal  3 maanden. Dus we zien wel..! En anders zoek ik gewoon verder. Want ik wil voor de volle 100000% op een cattlestation gaan werken. En ook nog een kijkje nemen op een dairyfarm. Lijkt me heel gaaf.

Ik kan helaas geen foto’s plaatsen op de blog omdat ik geen internet heb op Mn laptop.. maar ik kan wel alles op Facebook zetten! Dus daar is ook veel te zien.

Verder heb ik vandaag een super zere keel, en ben ik moe van de slapenloze nachten. Maargoed. Komt allemaal wel weer goed! We gaan ervoor! No worries!

Op naar het noorden! Bye!!

1. Papa:
    8 juni 2018
    Nou schat goeie reis geniet van de omgeving
  2. Nicolaas:
    8 juni 2018
    Die mensen hierboven reageren elke keer echt snel. Veel plezier, geniet er van! Xx
  3. Kaandorp:
    8 juni 2018
    Nou Amy Kabal de echte reis gaat nu beginnen.geniet ervan en wij blijven je volgen.knuffel van opa en oma xxxxxx
  4. Martine:
    9 juni 2018
    On the road again! Hoe gaaf Amy! Hopen dat het lukt in Queensland met je baan, zou toch gaaf zijn. Beetje money terug in the pocket verdienen is ook wel lekker! Zet 'm op kanjer! (Ik heb me aangemeld voor n mail als je iets nieuws blogt, maar ik krijg tot nog toe geen automatische mail, gelukkig meldt oma het. Meer mensen die daar last van hebben?🤔) Xxx
  5. Baltus N:
    9 juni 2018
    Nauw geniet maar lekker dit maak je maar een keer mee de groetjes van ons beiden XXXXXX
  6. Miranda Glorie:
    11 juni 2018
    Hoi Amy ik ga je volgen hoor....liep vanmorgen samen met je moeder en de hondjes en vertelde over jou hoe leuk he het al hebt in Australië!! Amy geniet van alles en iedereen om je heen!!
    Groetjes Miranda en Jip 🐶