Airbnb

8 juli 2018 - Cairns, Australië

de auto zo verschrikkelijk zat zijn, dat je voor een week maar een Air bnb boekt! zit dus nu bij iemand in huis. eigen slaapkamer, en voor de rest is alles gedeeld met de bewoner, en een stel dat hier ook verblijft.

zit inmiddels alweer in Cairns. 6500 km staat er op de teller vanaf Sydney.

helaas nog steeds geen baan kunnen vinden.. is lastiger dan ik had gedacht.

opzich mooie omgeving hierzo. niet heel bijzonder omdat het in een stad is. maar prima te doen :) hebben nu eindelijk Wifi en kunnen alles weer een beetje opladen.. ook ik kan weer even opladen. heb weer even een echt bed. verre van goed. maar kan nu echt niet slechter als die auto. daar was ik ff helemaal klaar mee. zere rug, bloed heet en slapenloze nachten.. even de klep open voor frisse lucht snachts? haha.... kut muggen... maareh, heb het nogsteeds naar mn zin hoor!! is prachtig hier! leuke mensen! altijd beleeft.

verder niet heel veel mee gemaakt. veel gereisd van camping naar camping, hier en daar wat gewandeld of mooie plekken bezocht.

ene moment rij je over een vlakke weg, kom je 100 km niks tegen. alleen maar droog en dood. en zo rij je door een regenwoud en kijk je je ogen uit.

nou. iedereen weer even up to date :)

Groetjes vanuit Cairns!

Byeeeeee.. cheers ;P

1. Mama:
    8 juli 2018
    Niet veel mee gemaakt......😎 dat zou eerder mijn verhaal zijn 😂😂 dikke kus en knuffel 😙😚 mama
  2. Martine:
    8 juli 2018
    Fijn weer wat van je te lezen, even bijtanken kan geen kwaad. Rustig aan Mate! Xxx
  3. Anouk:
    8 juli 2018
    Joepie! Mijn eerste reactie!
    Lekker hoor, weer een bed! Rust maar lekker uit. Wacht wel nog steeds op verhalen over boksen met kangoeroes en worstelen met krokodillen, maar je hebt gelukkig nog genoeg tijd daar! 😉

Kusje 😘
  4. Kaandorp:
    8 juli 2018
    Zo we zijn weer op de hoogte, van
    Jullie belevenissen.lekker even bijkomen alles op z'n tijd.dikke knuffel van opa en oma.😘😘
  5. Monique Zeeman:
    8 juli 2018
    Niet veel meegemaakt zegt ze😂😂😂 je zit aan de andere kant van de wereld!! Ik maak niet veel mee haha werken slapen eten werken slapen eten oja en net de was gedaan😂😂😂 en heb weer nacht dienst deze week, dus als je je ei kwijt wil kunnen we appen😉😆
  6. Miranda Glorie:
    11 juli 2018
    Hé Amy je hebt al zat meegemaakt in een korte tijd.... je mag ook genieten hoor!! Heel veel succes met je verdere trip!! Ik vind het leuk je verhalen te lezen....groetjes ook van Jip