Met uitzicht op de Gold Coast

24 juni 2018 - Gold Coast, Australië

Zo. Maar weer even een verhaaltje vanuit het prachtige Australië!

Zit op dit moment aan de Gold Coast. Waren eigelijk al wat verder naar het noorden gegaan, Maar.....

IK HEB EEN BAAN!

Hier moesten we een klein stukje voor terug. En nog een weekje rond blijven reizen hier in de buurt voordat ik aan het werk kan. Kon ook al vorige week direct na het telefoontje beginnen. Maar dat was wel heel direct. Maar volgens die vrouw (de eigenaar) was ik altijd welkom! Als ik geen onderdak meer kon vinden, Kon ik zo bij hun aankloppen. Geen probleem! Ik mag ook zo lang blijven als ik zelf wil. No worriessss.... ik kom thuis hoor mam.

Maar wat voor baan is het nou?

Ze fokken western paarden en hebben een familie boerderij. Ze hebben rond de 30 paarden. Doen grote shows en trainingen. In Augustus verwachten ze een hoop veulens! Leuk! Ben onwijs benieuwd waar ik beland.

We hebben vele mooie campings gezien, En natuurlijk ook wat mindere. Vaak zaten we op onwijs mooie plekjes met het meest mooie uitzicht!

Van de week zaten we op een camping, echt prachtig! Van alles gemakken voorzien. Was alleen een nadeel.. Laten we het er op houden dat de mede camping gasten wat ouder waren, En zij dus hun trompet sound effect en bonen schotel lucht niet voor zich konden houden en wij daar heerlijk van mee konden genieten. een groot feest natuurlijk als je rustig zit te plassen, of sta te douchen. TOOEET

Vandaag naar een pretpark geweest!  Was erg leuk. was best wel duur, dus ben blij als ik weer kan werken haha. Park was wel klein, Waren niet heel veel attracties. Maar was zeker de moeite waard!

Donderdag ga ik dus naar het bedrijf toe rijden, en slaap ik vanaf dan in een bed!! Ja, in de auto is ook een bed.. Maar je moest eens weten.. Zo komen die Baltus rugklachten dus naar voren. Thanks Daddy :)

Verder vermaak ik me enorm! Heb het naar m'n zin, en geniet met volle teugen. Tot de volgende blog, en voor foto's: Hou Facebook en Instagram in de gate :)

Ik weet niet hoe ik met internet op het werk zit, dus kan zo wezen dat ik niet veel meer kan posten, of juist wat meer als ik Wifi heb. We gaan het meemaken.

Of zoals wij hier nu zeggen: You never know, hoe het loopt. haha.

Byeeeeee xxx

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Martine:
    Geweldig Amy, gefeliciteerd met je baan! Veel succes xxx Martine
  2. Papa:
    25 juni 2018
    Weer een mooi stukje geschreven amy👌 en ja als je maar terug kom😍😘
  3. Alice:
    25 juni 2018
    Wat een heerlijk vooruitzicht...je hebt een baan...heel veel succes met je baan...je geniet met volle teugen👍👍doe je goed.......best spannend hoor je eerste baantje daar. Dikke xx
  4. Baltus N:
    25 juni 2018
    Leuk hoor amy wat je hebt geschreven het gaat je allemaal goed Leuk werk naar je zin Succes met alles Opa en Oma xx
  5. Monique Zeeman:
    25 juni 2018
    Veel plezier met je nieuwe baan!! Genieten!!
    X Mo
  6. Kaandorp:
    25 juni 2018
    Gefeliciteerd met je baan.we hopen dat het naar je zin is daar gaan we voor.Heel veel succes.en weer een hele dikke knuffel van opa en oma
  7. Papa:
    25 juni 2018
    Heel veel plezier met je nieuwe baan
    En ja een goed bed is een must bij de ballies
  8. Yo:
    25 juni 2018
    Gaaf Amy !! Ik volg je op insta en FB. Prachtige foto,s heb ik al voorbij zien komen. Nu genoeg vakantie gevierd en lekker aan het werk. Have fun
  9. Monique:
    25 juni 2018
    Gaaf Amy. Succes met je job en geniet nog even van je vrije tijd
  10. Yvonne:
    26 juni 2018
    Hi Amy wow wat een prachtige fotoos wat een mooi land wat een belevenis voor je, leuke baan zo te horen ben benieuwd hoe dat gaat voor je zal vast anders zijn als hier, succes hoor komt vast goed x
  11. Monique stoop:
    27 juni 2018
    Klinkt allemaal super! Heel veel succes en plezier met je nieuwe baan! Xx
  12. Peter Hetem:
    27 juni 2018
    Gefeliciteerd met je baan, Amy en wat leuk dat je het zooooo naar je zin hebt!!
    (Ik denk, dat ik ook maar kom...)
    Groeten van Pé.
  13. Marijke Hoos:
    27 juni 2018
    Hoi Amy, met Marijke. Wat benijd ik jou dat jij zo'n prachtig land mag bewonderen en ook nog mag werken. Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Ook fantastisch dat je een baan hebt gevonden en ik wens je heel veel succes en alle geluk van de wereld. Je bent toch wel een top wijfie! Groetjes van mij.