Nog een week te gaan

21 mei 2018 - Nederland, Nederland

G'day Mate.

Nou mama.. Vooruit. Ook over het feestje maak ik een blog. En over de rest van de week natuurlijk :)

Gister, Zondag 20 mei gaf ik mijn afscheid feestje. Man.. Wat heb ik genoten zeg! Allemaal lieve mensen om me heen die mij gedag kwamen zeggen. Gezellig met iedereen kletsen over mijn plannen. And of course: CHEERS! Lieve kaartjes met een centje erin gekregen, en een heel leuk 'overlevingspakket'

Even over dat overlevingspakket.. Er zat een 'don't worry doll' in. Als je met zorgen zit, Vertel je dat aan deze doll, Leg je haar onder je kussen en komt alles weer goed! Nou.. dat mag blijken! Het werkt echt! hahah. Even gezegd dat ik er echt over in zit hoe ik het ga oplossen met Moos. (Het veulen wat ik heb gered van de slacht) Maar tot vandaag.. Moos is verkocht! Super lieve mensen en ze krijgt een 5 sterren huisje! Kan geen toeval zijn toch ;) Thanks no worry doll

Ohja.. we hadden het over het feestje. excuus..

Ik heb dus heerlijk zitten genieten, En alles afgesloten met een lach, en ook zeker een traan. Ga iedereen enorm missen! Maar komt allemaal wel goed hoor! Zit maar 14.784 km bij jullie vandaan. Valt best mee. Voor jullie het weten fiets ik weer in mijn blauwe overal, of paardrij kleding door het dorp op mijn iets te roze fiets.. :D

Ook had ik een boekje klaar liggen. In dit boekje mocht iedereen iets opschrijven voor/over mij. Dit mag ik pas lezen als ik in het vliegtuig zit. KAN NIET WACHTEN! Helaas mis ik wel nog een paar mensen in het boekje, dus kan het zomaar zo zijn dat ik deze week nog even op de stoep sta :p

Nu ik Moos heb kunnen verkopen, Is er een flinke last van mijn schouders afgevallen, dus kan ik me 100% focussen op Australië. Al een aantal kleine spulletjes klaar gezet en van de week nog wat dingen aanschaffen. Money to blow.. uhhmmm.....

Ik wil dus iedereen die er zondag even was ontzettend bedanken! heb enorm genoten en ga dit stiekem wel missen. En ik hoop dat mijn 'Australische hamburgers' lekker waren :p

Voor nu, slaap lekker en tot de volgende blog!

Groetjes van Amy.

Nu nog in Nederland

Ohja. als je op deze link klik, zie je de 'kleine' afstand tussen Limmen, en Sydney :D valt best mee toch???!!!

1. Dimphia:
    21 mei 2018
    Dank je wel voor lieve Moos.
    We zijn heel blij met haar....
    Geniet van je mooie reis.
  2. Alice:
    22 mei 2018
    Graag gedaan was erg gezellig😊😊
  3. Baltus N:
    22 mei 2018
    Was gezellig even Amy oma en opa
  4. Kaandorp:
    24 mei 2018
    wij hebben ook genoten van je gezellige middag met je Australische hapjes en hamburgers.`We wensen je een hele goede reis en een hele mooie tijd daar.hierbij nog een hele dikke knuffel van opa en oma.
  5. Yvonne:
    28 mei 2018
    Lieve Amy wij wensen jou voor morgen een heel goede reis, prachtig dat je je droom najaagt, geniet van alles, heerlijk doen wat je wilt doen Amy heel stoer vind ik het, veel plezier we zijn benieuwd naar je verdere blog en fotoos dk van alle van leeuwens