Week 1.

4 juni 2018 - Sydney, Australië

Zo.. weer even de tijd om wat op te schrijven.

Naja. Tijd.. lig half te slapen in de bus onderweg naar het hostel. Vandaag zijn we gaan surfen met de hele groep! Super awesome. Echt een hele leuke typisch aussie ervaring! Ben moe en voldaan. Net even bij de mac gegeten en nu dus onderweg naar het hostel. Morgen de officiële laatste dag daar. Maar omdat nog niet alles goed geregeld is heeft bijna de hele groep 2 nachten bij geboekt. Moeten nog auto’s worden gekocht en de bankpassen werken nog niet naar behoren.

Ik ben zo onwijs blij dat ik deze stap heb durven zetten! Het is hier zo gaaf! Echt een droom die uit komt! Doen elke dag leuke dingen en kijk uit naar de rest!

Zelf heb ik echt interesse in het westelijke gedeelten van Australië. Dit is Meern uitgestrekt, en hebben ze veel boerderijen. En dat is natuurlijk uiteindelijk mijn doel. Werken op een echte Australische farm!! We zullen zien hoe het loopt.

Voor nu weer even iedereen up to date.

Cheers mate! See you later.

Amy

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Papa:
    4 juni 2018
    Blij om te lezen dat he het naar he zin hebt xxx
  2. Monique:
    Super Amy.
  3. Papa:
    4 juni 2018
    Geweldig Amy ,zo super trots op jou dat je dit doet, groetjes uit marcedonie
    Xxx mama hou van jou😍
  4. Kaandorp:
    4 juni 2018
    leuk dat wij weer wat van je horen ,en dat je zo happy ben.hier gaat ook alles naar wens.dikke knuffel van opa en oma en natuurlijk van bikkel.
  5. Martine:
    Goodday Mate!

wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Jij blij wij blij :-)
    Dikke kus en knuffel van je tante'tje, luf joe
  6. Erna:
    Klinkt goed Amy! Super!
    Fijn dat je zo geniet.
  7. Mark Droog:
    4 juni 2018
    Best wel een beetje jaloers op je Amy! Prachtig om te zien hoe jij je leventje invult! En dan te weten dat dit nog maar het begin is!! Lekker hoorrrrr!
  8. Els limmen:
    5 juni 2018
    Heeeeeeel veeeeel plezier Amy!
    Zo te lezen heb jij je draai al gevonden daar!
    Ontzettend leuk om je verhalen te lezen.
    Nu de foto’s nog🤣😂geniet er maar lekker van.
    Lieve groet van Els & Co
  9. Baltus N:
    6 juni 2018
    Leuk wat goeds van je te horen Amy fyn dat je het naar je zin hebt geniet van elke dag ,We denken ook steeds aan je ,knuffel van ons opa en oma Baltus
  10. Alice:
    6 juni 2018
    Leuk Amy je eerste verhaal vanuit Australië! Nu heb je Pablo aangeschaft dus dat wordt heerlijk toeren....heel veel ezier en veel veilige kilometers liefs tante Alice en ome Henry